Frequently Asked Question
Üniversitemiz bünyesinde uzaktan eğitim derslerinin yürütülmesi için kullanılan NEVÜ Derslik Sistemi içerisinde ders birleştirme işlemleri yapılabilmektedir.
Ders birleştirme işlemi, farklı şubedeki tüm öğrencilerin tek bir şubeye aktarılması değildir. Farklı şubelerin, içerisindeki öğrenciler aynı kalacak şekilde bir ana ders altında şubeler şeklinde tutulmasıdır.
Örneğin 5 şubesi olan bir ders, NEVÜ Derslik içerisinde birleştirme yapılmadığında öğretim elemanı tarafından 5 farklı ders olarak görüntülenmekte ve şubelere aynı anda ders oluşturulamamaktadır. Bu şubeler bir ana ders altına toplandığında öğretim elemanı şubelerin tamamına ya da seçtiklerine ortak ders oluşturabilmektedir. Birleştirilmiş ders yapısında, öğretim elemanı ders içerisinde Şubeler bölümünde dersin tüm şubelerini görebilmektedir.
Dönem başında ilk veri aktarımı esnasında NUZEM tarafından aynı isimde olan dersler birleştirilmiştir. Ders birleştirme talebinde bulunulmadan önce öğretim elemanlarının sistemde derslerini kontrol etmelerini rica ederiz.
Aynı isimdeki derslerin ya da dersin normal öğretim ile ikinci öğretim şubelerinin birleştirilmesi talepleri için öğretim elemanı tarafından talebin destek sisteminden iletilmesi yeterlidir.
Farklı isimdeki derslerin birleştirilme işlemleri ilgili bölüm başkanlığı ya da akademik birim kararı ile yapılmaktadır. Bu taleplerde öğretim elemanı ilgili kararı da talebine ekleyerek destek sisteminden iletmelidir. Çok sayıda dersin birleştirme talebinde aşağıda bulunan Ders Birleştirme/Ayırma Formu’nu doldurularak destek talebini eklenebilir.
Uzaktan eğitim ile ilgili destek talepleri destek.nevsehir.edu.tr adresindeki destek sistemimiz üzerinden alınmaktadır. Üniversitemiz personelinin ve öğrencilerin taleplerini bu sistem üzerinden iletmeleri rica olunur.